Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016. július 06. 08:17 - Tükörpillangó

Megfakultam

Szia. 
 Hát eljött ez is. Mikor érzed ott belül, fáj. Eddig nem éreztem, sikerült elszeparálnom nem törődnöm ezzel az egésszel. Aztán egyedül vagyok és jönnek az álmok. Mikor a nap felét csak alvással töltöd mert alig bírsz ébren lenni. Aztán jönnek az álmok, amik megmutatják mit érzel igazán.  Hiányzol. Magamra maradtam és bár megigértem erős maradok, a négy fal között nekem is ki kell engednem ezt. Mert nekem is fáj. Nem tudom mit kéne tennem, merre kéne mennem, hogyan, miként. Csak vagyok. Túlélek. Sebeimet titokban nyalogatva. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://012012.blog.hu/api/trackback/id/tr738789418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása