Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016. május 31. 20:22 - Tükörpillangó

A barátnő!

 Szia.

 Sose hittem hogy valaha fogok ennyire ragaszkodni bárkihez is, aki nőszemély. Te vagy az egyetlen életem során ki kiérdemelted hogy nem egy vagy a szememben, hanem A NŐ. A BARÁTNŐ!  Egy-két éve még nem hittem hogy lehet igaz barátnőm.. aztán jöttél Te, és egyik pilllanatról a másikra váltál azzá akiről azt hittem nem is létezik. Pedig de.  Voltak női példaképeim, de azok mind mások voltak. Aztán vagy Te, ki berobbantál az életembe és semmi se olyan már mint előtte. Eddig sose éreztem hogy van igaz barátnőm, mig Téged meg nem ismertelek. Aztán Te lettél a legjobb. Senki se tud pótolni. Már választott el minket fél világ... fájt akkor is. Ahogy most is. Nagyon.  Akkor volt szó hogy visszatérsz hamar, aztán akkor is húzódott de visszatértél hossú idő után. Az egyetlen ki miatt öröm könnyeket ejtettem hogy újra mellettem van. Az egyetlen, ki megért nőként, támaszom és tanácsadóm. Most pedig megint utadra kellsz. Távol tőlem. Kurvára fogsz hiányozni. Már most hiányzol.  Várni foglak tárt karokkal ha hazajössz, ha kell én megyek de nélküled hosszú távon félember vagyok. Hozzád hasonló nincs, köszönöm hogy ismerhetlek, hogy Veled lehettem jó és nehéz időkbe, hogy emlékeink vannak együtt.
 Egy kincs vagy a szemeben. Kérem a világmindenséget hogy legyél a világon a legboldogabb nő utadon, mert ha valaki, Te megérdemled! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://012012.blog.hu/api/trackback/id/tr108765270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása